Beheer

De Taakgroep Beheer houdt zich bezig met het beheer en onderhoud van de Koorkerk. Zowel van het gebouw, als van vele andere ‘materiële zaken’.
Een paar voorbeelden: afstemming met RijksVastgoedBeheer (onderhoud gebouw), uitvoeren van kleine reparaties, schoonmaakwerkzaamheden, gas/water/electra-voorziening, veiligheid (zoals BHV, en gebruiksvergunning), sleutelbeheer, verhuur van de kerk, tentoonstellingen in de kerk, facilitaire zaken (zoals koffie/thee), et cetera.
De Taakgroep Beheer is zowel uitvoerend als coördinerend bezig.
Naast de taakgroepleden zijn er vele andere Koorkerkers die als vrijwilliger actief zijn met beheersactiviteiten. Een waardevol gegeven, en alle hulde voor deze inzet!
De Taakgroep Beheer is een nieuwe taakgroep. Voorheen werden deze taken vooral door de VVHM uitgevoerd. De Taakgroep legt verantwoording af aan het bestuur van de Vereniging Koorkerk. Het bestuur is eindverantwoordelijke.

Leden Taakgroep Beheer

Johan Klumpenaar
Joke Homan
Henk Kappers