Verhuur Koorkerk

Door de jaren heen is onze schitterende Koorkerk, met haar ongeëvenaarde concert-akoestiek en lichtinval, ontelbare malen gebruikt voor tal van activiteiten en evenementen, zoals concerten, huwelijken, cd-opnamen, lezingen en feestelijke bijeenkomsten.

Zowel (semi-)overheden, organisaties en bedrijven als particulieren weten de weg naar de prachtige ruimte uitstekend te vinden.

Op deze wijze wordt ons uit de 14de eeuw (voor een deel zelfs 13de eeuw) stammende monument, al dan niet in combinatie met de zogenaamde Wandelkerk (het voormalige tussenkoor), veel vaker gebruikt dan alleen voor de kerkdienst op de zondagmorgen.

Een groot en flexibel podium, een flexibele geluidsinstallatie, naast automatische schuifdeuren in het entree-portaal maakt de Koorkerk uitstekend geschikt voor de ontvangst van u en uw gasten. De gastvrouwen en gastheren van de Koorkerk zorgen ervoor dat uw gasten en relaties goed worden ontvangen en staan voor u klaar.
.

Wilt u meer informatie over mogelijkheden, voorwaarden, tarieven en/of reserveringen dan kunt u contact opnemen met onze coördinator voor het gebruik van de Koorkerk.
U kunt hem bereiken per e-mail: gebruik@koorkerk.nl

In onderstaand overzicht (ook te benaderen via deze link) vindt u de komende activiteiten in de Abdijkerken.
(KK = Koorkerk, WK = Wandelkerk, NK = Nieuwe Kerk)

NB
Veelal kunnen reguliere activiteiten in de Koorkerk, zoals de boekenmarkt, wijken voor andere gebruikers.

Als u op deze link klikt, krijgt u de agenda van de consistorie van de Koorkerk.
Voor reserveringen graag een mailtje naar gebruik AT koorkerk DOT nl.