Kerkbalans 2024

12-01-2024

In de komende dagen valt de uitnodiging tot financiƫle bijdrage aan de Koorkerk bij u in de bus. Graag vragen wij uw aandacht voor deze uitnodiging/oproep.
In de prachtige folder ziet u waar De Koorkerk geld voor nodig heeft: gebouw met uitstraling, inspirerende diensten, grote muzikaliteit van organisten en koor, leuke en goede voorganger, vele kringen, maatschappelijke betrokkenheid, onderlinge solidariteit. Een geloofsgemeenschap om te koesteren en te behouden.
Om dit te betalen is uw bijdrage hard nodig. Ieder naar kunnen natuurlijk. Uit de blokjesgrafiek in de folder kunt u zien dat uw bijdrage zorgt voor het merendeel van de inkomsten. Ook is er rendement op het kerkelijk vermogen nodig en helpen de verhuur en de boekenmarkt. Maar onze persoonlijke bijdragen vormen het leeuwendeel.
Mag de Koorkerk weer een beroep op u doen? Als het even kan graag iets meer dan vorige jaren, omdat inflatie ook toeslaat bij onze kosten. Dank u wel!

Namens het kerkbestuur
Joep de Valk