Bestuur, c.q. kerkenraad van de Koorkerk

Organisatiestructuur en werkwijze

Kerkenraad:

Ledenadministratie:
Nic. van der Noll (nicvandernoll AT gmail DOT com)

Werkwijze van bestuur en taakgroepen
Het bestuur geeft leiding aan de gemeenschap en coördineert de activiteiten van de diverse taak- en werkgroepen. Het bestuur fungeert als dagelijks bestuur van de Koorkerkgemeenschap. Minstens een maal per jaar wordt in een algemene ledenvergadering, c.q. gemeenteavond verantwoording over het gevoerde beleid afgelegd.

Taakgroepen:
De taakgroepen - waarin voor zover mogelijk steeds een bestuurslid zit - zijn in hoge mate zelfstandig in de uitvoering van hun deeltaak. En voeren de kerntaken van het bestuur uit.

• Kerkdiensten
  • Diaconaat
  • Welkomstgroep
  • Bezoekgroep