Het Lange Jan Project gaat weer van start

02-06-2023

Vanaf 1 juni is het Lange Jan Project (LJP) weer van start gegaan. Elke donderdag tot eind oktober zijn er allerlei activiteiten in de Abdijkerken. Op dit moment is in de torenvoet van de Lange Jan een beeldententoonstelling te zien van Wil Goed. Zij is erg geïntrigeerd door de Griekse mythologie en dat zie je in haar werk. Vanaf 8 juni is ook de koffie- en theehoek weer geopend in de Wandelkerk. De officiële opening vindt plaats op 15 juni en vanaf die datum zijn er ook weer meditatieve momenten om 13.00 uur en een miniconcert om 15.00 uur, allebei in de Koorkerk. Het LJP is een activiteit van de Middelburgse Raad van Kerken en richt zich op alle bewoners van Middelburg en alle bezoekers van de stad.
Meer informatie op www.langejanproject.wordpress.com.